Diagnostics is our passion The Customer Support Center is located at the headquarters of Roche Diagnostics Polska. The idea behind the creation of the Center was to create a team of technical and application specialists in one place, available to users of Roche systems.
Our goal is quick remote assistance in any case when time is a critical determinant of the expected support.
Teams of specialists with a very broad profile of competences and experience acquired through many years of work in the field, as engineers and application specialists, are waiting for questions from our users.
Having laboratories equipped with our company's analyzers, a global knowledge base and working directly with specialists around the world, we are waiting for your questions.
Diagnostyka jest naszą pasją. Centrum Wsparcia Klienta jest zlokalizowane w siedzibie firmy Roche Diagnostics Polska. Ideą powstania Centrum było stworzenie zespołu specjalistów technicznych i aplikacyjnych w jednym miejscu, którzy będą dostępni dla użytkowników systemów firmy Roche.
Naszym celem jest szybka pomoc zdalna w każdym przypadku, kiedy czas jest krytycznym wyznacznikiem oczekiwanego wsparcia.
Na zgłoszenia od naszych użytkowników czekają zespoły specjalistów o bardzo szerokim profilu kompetencji i doświadczenia nabytego dzięki długoletniej pracy w terenie, jako inżynierowie i specjaliści aplikacyjni.
Dysponując laboratoriami wyposażonymi w analizatory naszej firmy, globalną bazę wiedzy oraz współpracując bezpośrednio ze specjalistami na całym świecie, czekamy na Państwa zgłoszenia.
Specjalistów
Specjalistów
Showroom m2
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 do 17. Zachęcamy do kontaktu przez platformę DiaLog.
Prowadzimy szkolenia dla pracowników Roche, jak również dla naszych użytkowników. Odbywają się one zarówno w laboratoriach znajdujących się w naszym biurze oraz na miejscu u klienta.
Systematycznie udoskonalamy nasze usługi, wprowadzamy nowe technologie w celu szybszej diagnozy i wsparcia naszych systemów.
navify Portal - możliwość tworzenia zgłoszeń bezpośrednio do RCSC przez aplikację lub stronę www
Connect (VIOS) - udostępnianie wideo za pomocą smartphona po stronie klienta (Aplikacja do pobrania w App Store i Google Play)
Hololens - wsparcie przy prowadzeniu szkoleń wirtualnych
Bezpłatny numer telefonu
Numer stacjonarny
Przed kontaktem przygotuj:
numer seryjny/produkcyjny urządzenia
ogólny opis problemu
numer błędu lub ostrzeżenia
poniedziałek - piątek:
8.00 - 17.00
1-1-1-1: Pomoc techniczna: c111, c311, e411, c6000, cobas pro, c8000, Integra400
1-1-1-2: Pomoc aplikacyjna: c111, c311, e411, c6000, cobas pro, c8000, Integra400
1-1-2: Gazometria i Analiza Moczu oraz Koagulologia: b123, b121, b221, u6500, u411, u2400, t411, t511, t711, aparaty przyłóżkowe
1-1-3: System Informatyczne i sortery: infinity, It1000, PSM, p512, p612, CCM, p471, p571
1-2-1: Diag. molekularna: c6800, LC48, LC96, s201, MagnaPure 24/96, c4800
1-2-2: Diag. histopatologiczna: Benchmark Ultra/GX/XT/BSS (Ventana)
1-3: Dział Serwisu: przeglądy okresowe, urządzenia dodatkowe (UPS, drukarki, stacje uzdatniania wody), reklamacje
2: Dział Obsługi Klienta: realizacja zamówień i zarządzanie reklamacjami logistycznymi
3: Recepcja