Serwis i obsługa klienta
:quality(90)/)
Profesjonalne wsparcie klienta było dla Roche zawsze priorytetowe. W tym miejscu przedstawiamy kompleksowe podejście do obsługi serwisowej laboratoriów.
:quality(90)/)
Kompleksowe wsparcie w transformacji laboratorium
Dobór personalizowanego rozwiązania wykorzytującego specyfikę laboratorium oraz potęgę technologii
Szczegółowy plan transformacji zapewniający maksimum korzyści przy minimalnym wpływie na ciągłość pracy
Udowodniony wzrost wydajności laboratorium w zakresie kluczowych parametrów
:quality(90)/)
Kompletne wdrożenia rozwiązań sprzętowych i informatycznych
Zarządzanie projektami instalacyjnymi
Kompleksowe wyposażenie laboratorium uwzględniające urządzenia peryferyjne
Doświadczeni, wysokiej klasy specjaliści z zakresu serwisu, aplikacji oraz IT
Międzynarodowe konsultacje i wsparcie techniczne
:quality(90)/)
:quality(90)/)
Regionalne Centrum Wsparcia Klienta
Pierwsza linia wsparcie klienta podczas awarii sprzętu.
Naszym celem jest szybka pomoc zdalna w każdym przypadku, kiedy czas jest krytycznym wyznacznikiem oczekiwanego wsparcia.
Dzięki naszemu zespołowi specjalistów o bardzo szerokim profilu kompetencji z wieloletnim doświadczeniem udzielamy wsparcia w zakresie chemi klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, aparatów do analizy moczu, systemów Point of Care oraz sieci informatycznych.
Posiadamy kompleksowe laboratorium szkoleniowe, w którym na powierzchni 600m2znajdują sie 42 urządzenia!
:quality(90)/)
Zespół ponad 80-ciu specjalistów zlokalizowanych strategicznie na terenie całego kraju
Wysoki poziom doświadczenia, ok. 50% kadry z doświadczeniem powyżej 10 lat
Krótki czas reakcji na awarie i uszkodzenia systemów
Proaktywne i planowane działania jak przeglądy czy modyfikacje w celu zapewnienia ciągłości pracy systemów
Ciągły system szkoleń i doskonalenia grupy specjalistów (ponad 170 szkoleń rocznie)
Centralne zarządzanie zleceniami i reklamacjami jakościowymi (Zespół koordynacji serwisu)
Up-time (czas sprawności aparatów) wynoszący powyżej 99%
:quality(90)/)
50 inżynierów i specjalistów serwisu
Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.
13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu
Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.
8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.
9 koordynatorów serwisu
Warszawa biuro RDP.
Innowacyjne modele wsparcia
Doskonale rozumiemy, że nowoczesne laboratorium nie może sobie pozwolić na przerwy techniczne spowodowane serwisowaniem sprzętu. W odpowiedzi na tę potrzebę Roche Diagnostics wprowadza cyfrowe rozwiązania zdalnego wsparcia.
Rozwiązania
Rozwiązania farmaceutyczne
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
Zespół 10 ekspertów dbających o realizację zamówień
Możliwość składania zamówień na spersonalizowanych formularzach
Zwrotna informacja e-mailowa dotycząca statusu zamówienia
Systemy informatyczne (RIS) do automatyzacji zamówień
Zarządzanie reklamacjami logistycznymi
Dział Obsługi Klienta Roche Diagnostics Polska
Kontakt:
tel: 22 481 54 01, 03, 04, 06, 25, 28
fax: 22 481 55 96
e-mail: [email protected]
Bezpłatny numer telefonu
800 909 505
Po wybraniu powyższego numeru należy postępować zgodnie z nagranymi wskazówkami.
Godziny pracy
poniedziałek - piątek:7.00 - 21.00
sobota - niedziela, święta:9.00 - 17.00
Dowiedz się więcej
Portal dla profesjonalistów
Strona, na którą wchodzisz zawiera treści dotyczące wyrobów medycznych przeznaczone wyłącznie dla profesjonalistów zajmujących się ich używaniem lub obrotem. Wejście na nią wymaga oświadczenia o byciu osobą uprawnioną do dostępu do tego rodzaju treści. Jeśli nie spełniasz wskazanych kryteriów, wróć do treści ogólnodostępnych na roche.pl