Serwis i obsługa klienta

Profesjonalne wsparcie klienta było dla Roche zawsze priorytetowe. W tym miejscu przedstawiamy kompleksowe podejście do obsługi serwisowej laboratoriów.
  • Dobór personalizowanego rozwiązania wykorzytującego specyfikę laboratorium oraz potęgę technologii

  • Szczegółowy plan transformacji zapewniający maksimum korzyści przy minimalnym wpływie na ciągłość pracy

  • Udowodniony wzrost wydajności laboratorium w zakresie kluczowych parametrów

  • Zarządzanie projektami instalacyjnymi

  • Kompleksowe wyposażenie laboratorium uwzględniające urządzenia peryferyjne

  • Doświadczeni, wysokiej klasy specjaliści z zakresu serwisu, aplikacji oraz IT

  • Międzynarodowe konsultacje i wsparcie techniczne

  • Pierwsza linia wsparcie klienta podczas awarii sprzętu.

  • Naszym celem jest szybka pomoc zdalna w każdym przypadku, kiedy czas jest krytycznym wyznacznikiem oczekiwanego wsparcia.

  • Dzięki naszemu zespołowi specjalistów o bardzo szerokim profilu kompetencji z wieloletnim doświadczeniem udzielamy wsparcia w zakresie chemi klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, aparatów do analizy moczu, systemów Point of Care oraz sieci informatycznych.

  • Posiadamy kompleksowe laboratorium szkoleniowe, w którym na powierzchni 600m2 znajdują sie 42 urządzenia!

  • Wysoki poziom doświadczenia, ok. 50% kadry z doświadczeniem powyżej 10 lat

  • Krótki czas reakcji na awarie i uszkodzenia systemów

  • Proaktywne i planowane działania jak przeglądy czy modyfikacje w celu zapewnienia ciągłości pracy systemów

  • Ciągły system szkoleń i doskonalenia grupy specjalistów (ponad 170 szkoleń rocznie)

  • Centralne zarządzanie zleceniami i reklamacjami jakościowymi (Zespół koordynacji serwisu)

  • Up-time (czas sprawności aparatów) wynoszący powyżej 99%

  • 50 inżynierów i specjalistów serwisu

    Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.

  • 13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu

    Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.

  • 8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.

  • 9 koordynatorów serwisu

    Warszawa biuro RDP.

Doskonale rozumiemy, że nowoczesne laboratorium nie może sobie pozwolić na przerwy techniczne spowodowane serwisowaniem sprzętu. W odpowiedzi na tę potrzebę Roche Diagnostics wprowadza cyfrowe rozwiązania zdalnego wsparcia.

CareGiver jest pakietem usług zdalnych które wprowadzamy do oferty naszym klientom, aby zminimalizować nieoczekiwane przestoje związane z serwisowaniem i zmaksymalizować wydajność operacyjną urządzenia.

W skład CareGiver wchodzi:

  • Remote Support - wsparcie zdalne

  • Digital updates - cyfrowe aktualizacje

  • Proactive Maintenance - działania proaktywne

  • Online Support Request - wsparcie on-line

DiaLog jest narzędziem w którym w prosty sposób wezwiesz serwis, przeczytasz wskazówki dotyczace obsługi uzywanech przez Ciebie analizatorów Roche, przejrzysz dokumentacje zamówień czy litę faktur. Aplikacja podzielona jest na moduły, które możesz dowolnie ze sobą łączyć.

DiaLog zawiera 4 moduły:

  • Moduł Support Request - wygoda w zgłaszaniu usterek

  • Moduł eLab Doc - wszystkie niezbędne informacje o produktach w zasięgu Twojej ręki

  • Moduł User Asistance - interaktywne publikacje i wskazówki wspierające obsługę analizatorów

  • Moduł TIQCon - całkowita zintegrowana kontrola jakości

Co zyskujesz dzięki portalowi DiaLog?

  • pierwszeństwo zgłoszenia usterek

  • wsparcie profesjonalnego serwisu

  • dostęp do wiedzy o produktach

  • narzędzie dostosowane do twoich potrzeb

  • łatwy i intuicyjny dostęp dla użytkownika

  • dostęp do aktywnych umów i warunków, listy urządzeń i kontraktów serwisowych

  • Możliwość składania zamówień na spersonalizowanych formularzach

  • Zwrotna informacja e-mailowa dotycząca statusu zamówienia

  • Systemy informatyczne (RIS) do automatyzacji zamówień

  • Zarządzanie reklamacjami logistycznymi

Kontakt:

tel:, 03, 04, 06, 25, 28

fax:
e-mail:
Po wybraniu powyższego numeru należy postępować zgodnie z nagranymi wskazówkami.

poniedziałek - piątek:7.00 - 21.00
sobota - niedziela, święta:9.00 - 17.00

Dowiedz się więcej

Portal dla profesjonalistów

Strona, na którą wchodzisz zawiera treści dotyczące wyrobów medycznych przeznaczone wyłącznie dla profesjonalistów zajmujących się ich używaniem lub obrotem. Wejście na nią wymaga oświadczenia o byciu osobą uprawnioną do dostępu do tego rodzaju treści. Jeśli nie spełniasz wskazanych kryteriów, wróć do treści ogólnodostępnych na roche.pl

KontaktRoche na świecielinkedinfacebooktwitterinstagramyoutubeZgłaszanie działań niepożądanychProdukty leczniczenavify PortalPortal Wiedza PacjentaPortal dla lekarzyPolityka PrywatnościNota prawna