Dla Klientów

Poniżej udostępniamy przydatne kontakty do pracowników biura, Serwisu, Regionalnego Centrum Wsparcia Klienta i Działu Sprzedaży, którzy odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące naszych produktów.


Roche Diagnostics Polska sp. z o.o.

ul. Bobrowiecka 8

00-728 Warszawa

 

RCSC

Regionalne Centrum Wsparcia Klienta

(Pomoc Techniczna i Aplikacyjna)

Serwis

(Zgłoszenia awaryjne techniczne)

 

Dział Sprzedaży

numer darmowy 800 909 505 lub 22 481 54 54 (wg stawki operatora)

Poniedziałek - piątek: 8.00-17.00

email: [email protected]

numer darmowy 800 909 505 lub 22 481 54 54 (wg stawki operatora)

Poniedziałek - piątek: 17.00-21.00

Sobota - niedziela: 9.00-17.00

Numery do wybrania:

1-1-1-1: Pomoc techniczna c111,c311,e411,c6000,cobas pro, c8000, Integra400,

1-1-1-2: Pomoc aplikacyjna c111,c311,e411,c6000,cobas pro, c8000, Integra400,

1-1-2: Gazometria i Analiza Moczu oraz Koagulologia : b123,b121,b221,u6500,u411,u2400,t411,t511,t711, aparaty przyłóżkowe

1-1-3: System Informatyczne i sortery: infinity, It1000, PSM, p512,p612,CCM,p471,p571

1-2-1: Diag. molekularna c6800,LC48,LC96,s201,MagnaPure 24/96,c4800

1-2-2: Diag. histopatologiczna Benchmark Ultra/GX/XT/BSS (Ventana)

1-3: Dział Serwisu: przeglądy okresowe,urządzenia dodatkowe(UPS,drukarki, stacje uzdatniania wody), reklamacje

2: Dział Obsługi Klienta: realizacja zamówień i zarządzanie reklamacjami logistycznymi

3: Recepcja

 

Regionalne Centrum Wsparcia Klienta (RCSC)


Na zgłoszenia od naszych użytkowników czekają inżynierowie i specjaliści aplikacyjni o szerokich kompetencjach i długoletnim doświadczeniu.


Dysponujemy laboratoriami wyposażonymi w analizatory naszej firmy, posiadamy globalną bazę wiedzy oraz ściśle współpracujemy ze specjalistami na całym świecie – nasi eksperci czekają na kontakt z Państwem.


Udzielamy wsparcia w zakresie chemii klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, analityki ogólnej, rozwiązań Point of Care oraz rozwiązań IT.

Bezpłatny numer telefonu

800 909 505

Przed kontaktem prosimy o przygotowanie:
- numer seryjny aparatu
- ogólny opis problemu
- ewentualny numer błędu lub alarmu


Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 8.00 - 17.00

Magazyn LabForum

W najnowszym numerze:

  • Wywiad.
  • Zastosowanie szybkiej diagnostyki molekularnej.
  • Pierwsza konferencja w okresie pandemii poświęcona zagadnieniom POCT.
  • Rola oznaczania hemoglobiny glikowanej (HbA1c) w diagnozowaniu i monitorowaniu cukrzycy.
  • Momenty, które nas ukształtowały. 

 

Zobacz więcej >>>

Serwis Roche Diagnostics w Polsce

50 inżynierów i specjalistów serwisu

Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.

13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu

Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.

8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy

Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.

9 koordynatorów serwisu

Warszawa biuro RDP.

mapa_kontaktów

Lista kontaktów działu sprzedaży

Skontaktuj się z nami

Roche Diagnostics Polska sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa

tel. Recepcja: +48 22 481 55 55
fax: +48 22 481 55 99
e-mail: [email protected]
IOD: [email protected]

Kodeks Etyki Grupy Roche