Dla Klientów

Poniżej udostępniamy przydatne kontakty do pracowników biura, Serwisu, Regionalnego Centrum Wsparcia Klienta i Działu Sprzedaży, którzy odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące naszych produktów.

Regionalne Centrum Wsparcia Klienta (RCSC)


Na zgłoszenia od naszych użytkowników czekają inżynierowie i specjaliści aplikacyjni o szerokich kompetencjach i długoletnim doświadczeniu.


Dysponujemy laboratoriami wyposażonymi w analizatory naszej firmy, posiadamy globalną bazę wiedzy oraz ściśle współpracujemy ze specjalistami na całym świecie – nasi eksperci czekają na kontakt z Państwem.


Udzielamy wsparcia w zakresie chemii klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, analityki ogólnej, rozwiązań Point of Care oraz rozwiązań IT.

Bezpłatny numer telefonu

800 909 505

Po wybraniu powyższego numeru należy postępować zgodnie z nagranymi wskazówkami.

Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 7.00 - 21.00
sobota - niedziela, święta: 9.00 - 17.00

Roche DiaLog

zaloguj się do DiaLog

Serwis Roche Diagnostics w Polsce

50 inżynierów i specjalistów serwisu

Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.

13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu

Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.

8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy

Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.

9 koordynatorów serwisu

Warszawa biuro RDP.

mapa_kontaktów

Lista kontaktów

Kodeks Etyki Grupy Roche