Dla Klientów Roche Diagnostics Polska sp. z o.o i RCSC

Poniżej udostępniamy przydatne kontakty do pracowników biura, Serwisu, Regionalnego Centrum Wsparcia Klienta i Działu Sprzedaży, którzy odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące naszych produktów.

Czym jest navify® Portal?

Narzędzie,
które pomoże Ci zoptymalizować Twoją pracę.

Zgłosisz nam reklamację, sprawdzisz status dostawy, wyszukasz potrzebną Ci dokumentację i zamówisz odczynniki. A to wszystko w ramach jednej platformy dostępnej na wszystkich urządzeniach.

ul. Domaniewska 28
02-672 Warszawa
Tel. Recepcja:
fax:
e-mail:
IOD:

Regionalne Centrum Wsparcia Klienta
(Pomoc Techniczna i Aplikacyjna)
Numer darmowylub(wg stawki operatora)
Poniedziałek - piątek: 8:00-17:00
e-mail:

(Zgłoszenia awaryjne techniczne)
Numer darmowylub(wg stawki operatora)
Poniedziałek - piątek: 17:00-21:00
Sobota - niedziela: 9:00-17:00

E-mail:Aby przyśpieszyć realizację zachęcamy do przesyłania zamówień on-line poprzez

Numery do wybrania:

1-1-1-1: Pomoc techniczna c111,c311,e411,c6000,cobas pro, c8000, Integra400,

1-1-1-2: Pomoc aplikacyjna c111,c311,e411,c6000,cobas pro, c8000, Integra400,

1-1-2: Gazometria i Analiza Moczu oraz Koagulologia : b123,b121,b221,u6500,u411,u2400,t411,t511,t711, aparaty przyłóżkowe

1-1-3: System Informatyczne i sortery: infinity, It1000, PSM, p512,p612,CCM,p471,p571

1-2-1: Diag. molekularna c6800,LC48,LC96,s201,MagnaPure 24/96,c4800

1-2-2: Diag. histopatologiczna Benchmark Ultra/GX/XT/BSS (Ventana)

1-3: Dział Serwisu: przeglądy okresowe,urządzenia dodatkowe(UPS,drukarki, stacje uzdatniania wody), reklamacje

2: Dział Obsługi Klienta: realizacja zamówień i zarządzanie reklamacjami logistycznymi

3: Recepcja

Na zgłoszenia od naszych użytkowników czekają inżynierowie i specjaliści aplikacyjni o szerokich kompetencjach i długoletnim doświadczeniu.

Dysponujemy laboratoriami wyposażonymi w analizatory naszej firmy, posiadamy globalną bazę wiedzy oraz ściśle współpracujemy ze specjalistami na całym świecie – nasi eksperci czekają na kontakt z Państwem.

Udzielamy wsparcia w zakresie chemii klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, analityki ogólnej, rozwiązań Point of Care oraz rozwiązań IT.


Przed kontaktem prosimy o przygotowanie:

  • Numer seryjny aparatu

  • Ogólny opis problemu

  • Ewentualny numer błędu lub alarmu

Poniedziałek - piątek: 8:00-17:00

Magazyn LabForum

  • Wywiad.

  • Zastosowanie szybkiej diagnostyki molekularnej.

  • Pierwsza konferencja w okresie pandemii poświęcona zagadnieniom POCT.

  • Rola oznaczania hemoglobiny glikowanej (HbA1c) w diagnozowaniu i monitorowaniu cukrzycy.

  • Momenty, które nas ukształtowały. 

Serwis Roche Diagnostics w Polsce

  • 50 inżynierów i specjalistów serwisu

    Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.

  • 13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu

    Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.

  • 8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy

    Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.

  • 9 koordynatorów serwisu

    Warszawa biuro RDP.

Roche Diagnostics Polska sp. z o.o.
ul. Domaniewska 28
02-672 Warszawa

tel. Recepcja:
fax:
e-mail:
IOD:

Do pobrania

Kodeks Etyki Grupy RocheRoche Group Code of Conduct
KontaktRoche na świecielinkedinfacebooktwitterinstagramyoutubeZgłaszanie działań niepożądanychProdukty leczniczenavify PortalPortal Wiedza PacjentaPortal dla lekarzyPolityka PrywatnościNota prawna