Regionalne Centrum Wsparcia Klienta (RCSC)

About RCSC


Diagnostics is our passion The Customer Support Center is located at the headquarters of Roche Diagnostics Polska. The idea behind the creation of the Center was to create a team of technical and application specialists in one place, available to users of Roche systems.
Our goal is quick remote assistance in any case when time is a critical determinant of the expected support.
Teams of specialists with a very broad profile of competences and experience acquired through many years of work in the field, as engineers and application specialists, are waiting for questions from our users.
Having laboratories equipped with our company's analyzers, a global knowledge base and working directly with specialists around the world, we are waiting for your questions.

O RCSC


Diagnostyka jest naszą pasją. Centrum Wsparcia Klienta jest zlokalizowane w siedzibie firmy Roche Diagnostics Polska. Ideą powstania Centrum było stworzenie zespołu specjalistów technicznych i aplikacyjnych w jednym miejscu, którzy będą dostępni dla użytkowników systemów firmy Roche.
Naszym celem jest szybka pomoc zdalna w każdym przypadku kiedy czas jest krytycznym wyznacznikiem oczekiwanego wsparcia.
Na zgłoszenia od naszych użytkowników czekają zespoły specjalistów o bardzo szerokim profilu kompetencji i doświadczenia nabytego dzięki długoletniej pracy w terenie, jako inżynierowie i specjaliści aplikacyjni.
Dysponując laboratoriami wyposażonymi w analizatory naszej firmy, globalną bazę wiedzy oraz współpracując bezpośrednio ze specjalistami na całym świecie czekamy na Państwa zgłoszenia.

RCSC in numbers / RCSC w liczbach

48

Specjalistów

42

Urządzenia

600

Showroom m2

RCSC w Europie




Kraje wspierane przez RCSC Warszawa


RCSC oferuje wsparcie w zakresie

Hot line


Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 do 17. Zachęcamy do kontaktu przez platformę DiaLog

Szkolenia


Prowadzimy szkolenia dla pracowników Roche, jak również dla naszych użytkowników. Odbywają się one zarówno w laboratoriach znajdujących się w naszym biurze oraz na miejscu u klienta.

Projekty


Systematycznie udoskonalamy nasze usługi, wprowadzamy nowe technologie w celu szybszej diagnozy i wsparcia naszych systemów.

  • DiaLog - możliwość tworzenia zgłoszeń bezpośrednio do RCSC przez aplikację lub stronę www
  • Connect (VIOS) - udostępnianie wideo za pomocą smartphona po stronie klienta (Aplikacja do pobrania w App Store i Google Play)
  • Hololens - wsparcie przy prowadzeniu szkoleń wirtualnych

Nasz zespół RCSC

Program stażowy RCSC

Program stażowy w Roche Diagnostics Polska to płatny staż skierowany do Absolwentów studiów magisterskich oraz studentów III lub IV roku. Program ten umożliwia zdobycie doświadczenia zawodowego, a udział w nim jest doskonałą szansą dla wszystkich, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe u jednego z najlepszych pracodawców w kraju.

Kontakt z RCSC

Bezpłatny numer telefonu
800 909 505

Numer stacjonarny
22 481 54 54


Przed kontaktem prosimy przygotować:
- numer seryjny aparatu
- ogólny opis problemu
- ewentualny numer błędu lub alarmu


Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 8.00 - 17.00

Numery do wybrania:

1-1-1-1: Pomoc techniczna: c111, c311, e411, c6000, cobas pro, c8000, Integra400

1-1-1-2: Pomoc aplikacyjna: c111, c311, e411, c6000, cobas pro, c8000, Integra400

1-1-2: Gazometria i Analiza Moczu oraz Koagulologia: b123, b121, b221, u6500, u411, u2400, t411, t511, t711, aparaty przyłóżkowe

1-1-3: System Informatyczne i sortery: infinity, It1000, PSM, p512, p612, CCM, p471, p571

1-2-1: Diag. molekularna: c6800, LC48, LC96, s201, MagnaPure 24/96, c4800

1-2-2: Diag. histopatologiczna: Benchmark Ultra/GX/XT/BSS (Ventana)

1-3: Dział Serwisu: przeglądy okresowe, urządzenia dodatkowe (UPS, drukarki, stacje uzdatniania wody), reklamacje

2: Dział Obsługi Klienta: realizacja zamówień i zarządzanie reklamacjami logistycznymi

3: Recepcja

 

 

Chcesz dołączyć?


Sprawdź najnowsze ogłoszenia!