Serwis
i obsługa klienta

Profesjonalne wsparcie klienta było dla Roche zawsze priorytetowe. W tym miejscu przedstawiamy kompleksowe podejście do obsługi serwisowej laboratoriów.

Kompleksowe wsparcie w transformacji laboratorium

  • Dobór personalizowanego rozwiazania wykorzytującego specyfikę laboratorium oraz potęge technologii
  • Szczgółowy plan transformacji zapewniający maksimum korzyści przy minimalnym wpływie na ciągłość pracy
  • Udowodniony wzrost wydajności laboratorium w zakresie kluczowych parametrów
Kompleksowe wsparcie w transformacji laboratorium

Dostawa i transport rozwiązań

  • Realizacja kompleksowych i niestandardowych dostaw sprzętu
  • Rozbudowana sieć transportu dedykowanego dla firmy
  • Wieloletnie doświadczenie w realizacji trudnych projektów
  • Lokalny, nowoczesny magazyn odczynników i sprzętu zlokalizowany w centrum kraju
Dostawa i transport rozwiązań

Kompletne wdrożenia rozwiązań sprzętowych i informatycznych

  • Zarządzanie projektami instalacyjnymi
  • Kompleksowe wyposażenie laboratorium uwzględniające urządzenia peryferyjne
  • Doświadczeni, wysokiej klasy specjaliści z zakresu serwisu, aplikacji oraz IT
  • Międzynarodowe konsultacje i wsparcie techniczne
Kompletne wdrożenia rozwiązań sprzętowych i informatycznych

Największa na rynku oferta rozwiazań IT

  • Oprogramowanie Infinity zarządzające całościowo procesami w laboratorium (LSI/middleware)
  • Zaawansowane rozwiązania IT dla POCT (glukoza szpitalna i gazometria krwi)
  • Narzędzia i obsługa IT dla histopatologii (Vantage, Ventana connect)
  • Rozwiązania IT "big data" do wspierania personalizowanego schematu leczenie (NAVIFY)
  • Analiza procesów w laboratorium w celu optymalizacji rozwiązań (Vievics)
  • Ponad 100 zainstalowanych systemów na terenie Polski
  • Doświadczony zespół specjalistów IT i procesów
Największa na rynku oferta rozwiązań IT

Regionalne Centrum Wsparcia Klienta

  • Pierwsza linia wsparcie klienta podczas awarii sprzętu.
  • Naszym celem jest szybka pomoc zdalna w każdym przypadku, kiedy czas jest krytycznym wyznacznikiem oczekiwanego wsparcia.
  • Dzięki naszemu zespołowi specjalistów o bardzo szerokim profilu kompetencji z wieloletnim doświadczeniem udzielamy wsparcia w zakresie chemi klinicznej, immunochemii, diagnostyki molekularnej, histopatologii, aparatów do analizy moczu, systemów Point of Care oraz sieci informatycznych.
  • Posiadamy kompleksowe laboratorium szkoleniowe, w którym na powierzchni 600m2 znajdują sie 42 urządzenia!
Regionalne Centrum Wsparcia Klienta

Zespół ponad 80-ciu specjalistów zlokalizowanych strategicznie na terenie całego kraju

  • Wysoki poziom doświadczenia, ok 50% kadry z doświadczeniem powyżej 10 lat
  • Krótki czas reakcji na awarie i uszkodzenia systemów
  • Proaktywne i planowane działania jak przeglądy czy modyfikacje w celu zapewnienia ciągłości pracy systemów
  • Ciągły system szkoleń i doskonalenia grupy specjalistów (ponad 170 szkoleń rocznie)
  • Centralne zarządzani zleceniami i reklamacjami jakościowymi (Zespół koordynacji serwisu)
  • Up-time (czas sprawności aparatów) wynoszący powyżej 99%
Serwis mapa kontaktów

50 inżynierów i specjalistów serwisu

Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Gdynia, Łódź, Gdańsk, Pabianice, Kraków, Zawiercie, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Zabrze, Sosnowiec, Warszawa, Świdnica, Jelenia Góra, Częstochowa, Gniew, Śrem, Poznań, Solec Kujawski, Opole, Sopot, Toporowice, Żyrardów, Jasło, Zielona Góra, Siewierz, Katowice, Tczew, Nowy Targ.

13 specjalistów ds. aplikacji i serwisu

Poznań, Warszawa, Katowice, Nowy Targ, Wrocław, Toruń, Gdańsk, Częstochowa, Olsztyn.

8 specjalistów ds. IT i systemów koordynujących przepływ pracy

Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Częstochowa, Białystok, Tczew.

9 koordynatorów serwisu

Warszawa biuro RDP.

Innowacyjne modele wsparcia

Doskonale rozumiemy, że nowoczesne laboratorium nie może sobie pozwolić na przerwy techniczne spowodowane serwisowaniem sprzętu. W odpowiedzi na tę potrzebę Roche diagnostics wprowadza cyfrowe rozwiązania zdalnego wsparcia. 

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Zespół 10 ekspertów dbających o realizację zamówień

  • Możliwość składania zamówień na spersonalizowanych formularzach
  • Zwrotna informacja e-mailowa dostycząca statusu zamówienia
  • Systemy informatyczne (RIS) do automatyzacji zamówień
  • Zarządzanie reklamacjami logistycznymi

Dział Obsługi Klienta Roche Diagnostics Polska

Kontakt:

tel: 22 481 54 01, 03, 04, 06, 25, 28

fax: 22 481 55 96

e-mail: [email protected]

Bezpłatny numer telefonu

800 909 505

Po wybraniu powyższego numeru należy postępować zgodnie z nagranymi wskazówkami.

Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 7.00 - 21.00
sobota - niedziela, święta: 9.00 - 17.00